ЗДРАВЕЙТЕ ПРИЯТЕЛИ !

От известно време спрях да се занимавам с тази дейност. Вятърът ме завя в друга посока и не ми остана време за това прекрасно хоби с което си запълвах свободното време.
След дълги размишления реших да разпродам всички уреди и консумативи с които се сдобих по време на моето творчество. Ако има хора които се интересуват моля пишете ми за да ви дам подробна информация.
rodi18@abv.bg или във Facebook на лични




четвъртък, 3 март 2011 г.

Началото

Като за начало ще ви покажа едни от любимите ми картички, които съм направила през последните дни.












Тези две детски картички станаха много сполучливи. Много сладурски животинки от хартиите на Papermania "Горски обитатели".





Надявам се ,че моите идей ще ви допаднат.Следващите дни ще добавя още от моите творения.


Няма коментари:

Публикуване на коментар