ЗДРАВЕЙТЕ ПРИЯТЕЛИ !

От известно време спрях да се занимавам с тази дейност. Вятърът ме завя в друга посока и не ми остана време за това прекрасно хоби с което си запълвах свободното време.
След дълги размишления реших да разпродам всички уреди и консумативи с които се сдобих по време на моето творчество. Ако има хора които се интересуват моля пишете ми за да ви дам подробна информация.
rodi18@abv.bg или във Facebook на лични




четвъртък, 3 март 2011 г.

Албум


Ето едно мое творение , което смятах да ви покажа някой друг ден , но ме вдъхновиха и ето вече е пред вас.











































Отне ми цял ден да го измисля. Не е лесно. Дано да ви хареса и вдъхнови.













2 коментара:

  1. Здравей Роди, да ти е честит блога! Пожелавам ти тук да намериш много нови идеи, приятели и вдъхновение.Твориш прекрасно.Албумчето е страхотно- много цветно и нежно.

    ОтговорИзтриване
  2. Всичко,което си показала е чудесно! Приеми и моите поздравления и пожелания за дълго блогърстване и много нови приятели!
    Лично аз ще следя блога ти с интерес :).

    ОтговорИзтриване