ЗДРАВЕЙТЕ ПРИЯТЕЛИ !

От известно време спрях да се занимавам с тази дейност. Вятърът ме завя в друга посока и не ми остана време за това прекрасно хоби с което си запълвах свободното време.
След дълги размишления реших да разпродам всички уреди и консумативи с които се сдобих по време на моето творчество. Ако има хора които се интересуват моля пишете ми за да ви дам подробна информация.
rodi18@abv.bg или във Facebook на лични




петък, 4 март 2011 г.

Кутии за торти


Това са едни много сладурски кутии ,които направих по поръчка на една сладкарница.

 









На тази кутия съм сложила много оригинална притурка. Тази малка поздравителна картичка, която е закопчана с малко брадс-бухалче. Оригинално нали?

Кутиите за торти и рула се правят по поръчка. Вие може да изберете цвета ,големината и аранжировката според повода. Обадете ми се за да обсъдим вашите идеи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар