ЗДРАВЕЙТЕ ПРИЯТЕЛИ !

От известно време спрях да се занимавам с тази дейност. Вятърът ме завя в друга посока и не ми остана време за това прекрасно хоби с което си запълвах свободното време.
След дълги размишления реших да разпродам всички уреди и консумативи с които се сдобих по време на моето творчество. Ако има хора които се интересуват моля пишете ми за да ви дам подробна информация.
rodi18@abv.bg или във Facebook на лични




неделя, 6 март 2011 г.

Чантички за подарък


Ако се чудите как да изненадате вашите близки и приятели с оригинална опаковка , ето няколко идеи от мен.

Мини чантичка с тишу хартия която предава елегантност на опаковката. С нея може да увиете вашият подарък и след това да го поставите в чантичката.

 




Снимките не са с много добро качество ,за което моля да ме извините. Има и други модели от тях , които можете да видите в центровете на "Топ Копи".

Няма коментари:

Публикуване на коментар